2011-05-09

Måndag idag då.
Hur min dag varit?
Jo med Emmas sällskap så mår man alltid bra. Har fått massor med saker gjorda.
Haft matte. Dock missade vi ett föredrag då vi inte fått info om att vi skulle ha lektion.

Känner mig som världens sämsta människa, taggarna utåt. Men inget går som det ska. Inget går alls.
Fk strular, har fortfarande inte fått bostadsbidrag, alla säger olika. Ligger back 3000kr. Har inte mycket pengar kvar denna månad + att jag lånat pengar av N som jag ska betala tillbax. Ringde socialen, dom ger tydligen inte hjälp om man studerar. Men hon skulle extra kolla med chefen, får se vad dom säger. Men antar det blir nej, så är det ju överallt där jag ringer. Men så är det, när det går nerför, då gör det det ordentligt. Suck.

Lagom när detta reder ut sig ska jag gå på akassa då kommer säkert det strula å sen ska jag jobba 5 veckor, å då kommer allt strula till sig igen, men min tur. Men vatten å bröd?? Kanske vore nått.

JAg vill verkligen ha ett jobb.

Har så mycket att skriva, men vet inte riktigt vad. Allt känns skit, det är konstigt att man inte kollapsat, men man måste klara sig, det måste man bara. Men ibland undrar jag vart min gräns går.
jag vet inte, det lär väl märkas, men jag å myndigheter, det funkar inte.

Sköt om er

Inga kommentarer: