2011-05-31

Ont i skallen :(

Har haft det sen igår kväll, vaknade i natt med ännu mer smärta, höll på att spy, inga värktabletter hjälpt, jag somnade om, vaknade å värken har flyttat sig till andra sidan. Fy för huvudvärk, tog en citadon nu på morgonen det släppte efter ett tag men det e på g tillbax igen :(


Annars då?
Jo då.... livet flyter på. Skolan är snart slut, nya äventyr väntar. Ska sommarjobba 5 veckor sen får vi se vad som händer... Hoppas på ett jobb eller att jag kommer in på högskolan. Den som lever får se.

Har klippt mig, känns kort, men välbehövligt. Ska knata över till malin å tor å ta en fika innan barnen hämtas.

Har haft goa Emma här hon å jag gjorde klart våra kompletteringar. Dessutom träffade jag Lillan en snabbis imorse, hon skrev ut lite texter.

Sköt om er.

Ikväll är det sommarfest btw

Inga kommentarer: