2011-06-11

meningen...

Det är så mycket som jag vill göra, men saknar orken och lusten, känner mig så slut, Sover knappt på nätterna, äter knappt på dagarna, men orkar inte, vill inte.

Jag måste vända detta. För jag vill ha tillbax energi!!

Jaha, vad ska man skriva då? Att man e trött :P haha. Nee....

Dagen har varit rätt lugn, har fått ordning på baksidan, Theo har varit på kalas, och vi har varit å handlat.
Fikat med familjen strömberg kurki. Massor med mer små petitesser, men vem bryr sig.

Usch jag vet varken ut eller in, det e varmt å man blir alldeles matt....Funderar på att fråga tjejerna om dom vill ut på rivan i helgen om det e fint väder, jag vill vara glad.

Imorgon ska jag försöka möblera om i ronjas rum, göra en lådbil och ev rensa deras garderober. eller ialla fall städa dem, vilket skulle behövas i min garderob åxå.
Det är så mycket som skulle behövas göras.... Men som sagt.

Jag vill inte bo här längre tror jag. Jag älskar min utetomt men allt känns så risigt. Dessuom har jag ju ingen ork till utetomten. Det tåls att fundera på. Jag vet inte men är så less..... Det känns som om man kan hitta något finare med samma hyra, kanske får jag gå ner i storlek men det kanske inte gör nått. Jag behöver inte ha ett eget rum. Ska nog ringa runt å kolla på måndag om det finns något annat.

Sköt om er nu allesammans så ska jag försöka sova....

Jag vill ha ett liv, ett meningsfullt liv.... Som alla andra har....

1 kommentar:

Anonym sa...

Men usch vilka jobbiga tankar du bär på:/! Vi kan nog rusta upp stället med lite ny färg, jag hjälper till! Jag var på Rivan i fredags och åt och drack, synd att det stängde så¨tidigt bara. Så jag hakar gärna på! Styrkekramar Lillan!!!