2011-06-09

Provsvar kommer på torsd nästa vecka eller nått sånt, Får se om tösen har uvi. Eller vad det heter.
Hon har feber nu iaf så det blir till att ta med henne till skolan imorgon.....

Skulle verkligen behöva ha dem på dagis då det känns som om dom behöver det, dom har varit lediga mycket på sistonde å dom går mig på nerverna och varandra för den delen.

Har ont i magen, känner mig lite nere å allt e inte så kul. Men imorgon är det pappas 60 års dag så det är dags att rycka upp sig. Hoppas det inte är nån fara å hoppas sessan friskar på sig.

1 kommentar:

Åsa-B sa...

Hoppas att det går bra med lill tjejen och att hon blir bra. Ska kolla upp lite helger och dagar framöver så att vi verkligen får träffas!!!Har tyvärr haft så mycket i mitt liv med jobb och annat så det har inte varit ork till mycket på kvällarna, inte ens att maila...bara en sån sak känns som världens projekt. Men jag ska bli bättre, lovar!!
Du får hälsa och gratta Johan från mig och hoppas det blir en rolig fest=)
Går på semester i morgon kväll. skönt.
Många kramar från mig