2011-07-15

Tänka om

Ingen högskola för min del. Det e bara att glömma för all framtid. Så kan det gå.

Så nu blir det till att tänka om i andra banor. Så nu har man studieskulder trots att det inte gav något. Grattis till mig.

Har det bra på jobbet, trivs ialla fall.

Idag kom mitt efterlängtade regn, Men helt fel dag. Ska iväg i helgen å hoppades på fint väder då, men eftersom regnet behagade komma så sent så får man väl stå ut med en regnig helg.

Alla mina hjärtan sover nu å jag ska snart iväg å jobba, sen blir det ledig helg. Sen blir det fullspäckat med jobb nästa vecka. Har inga regnkläder att ta på mig så det lär ju bli underbart idag, men vad gör det.

Hjälpte Daniel i Lillie att flytta igår, jag gjorde inte så mycket men bidrog med något ialla fall. Dagen i ära vart det lite packande, en tripp till systemt oxå.

Nehe nu skiter jag i detta,

1 kommentar:

Malin sa...

Läste igår kväll att det var skyhöga medelpoäng för att komma in i höst, så det e inte kört för all framtid Tove! Extremt många sökande.