2011-09-19

Måndag... Usch.. denna helg har inte varit speciellt spännande, ronja har varit sjuk på nätterna å i söndags sjuknade theo in. Får se om jag blir hemma med honom imorgon eller om jag dumpar honom nånstans :) haha

Jag hoppas ju att han blir frisk så han kan vara med å bada på badhuset imorgon.

Annars? Jag har ont i magen, ont i halsen å huvudet, men jag dör inte av det.

Jobbet går bra, är dock lite långtråkigt emellanåt då allt inte riktigt dragit igång.

den 5 okt ska jag med jobbet och kolla teater och äta mat i stockholm, känns roligt men är lite småjobbigt då jag inte känner någon speciellt mycket där, men alla är supertrevliga där så det är inga problem.

Har ingen energi eller ork, förstår inte vart den tagit vägen, igår somnade jag till redan kl 20. Men somnade helt vid halv tio. Förstår inte varför.

Höst kanske det kallas för??!!

Inga kommentarer: