2011-10-24

Det knäckte till i´nacken/ryggen idag på jobbet. Ändå ner från ryggen upp i huvudet strålade smärtan. dock har det gett med sig lite nu under dagen, men det knakade inte så fint, vart själv lite orolig.
Men hoppas det inte blir värre imorgon bitti bara, då vet jag inte om jag klarar av att jobba. Men en dag i taget.

Känner mig på världens sämsta humör idag, mensvärk, ont i ryggen/nacken..... trött å så måndag på det.

Imorgon ska jag kolla blodtrycket, hade nästan glömt bort det, får se om jag kommer ihåg det imorgon. Får ta med mig Ronjis när jag ska dit.

Hoppas det är bra med alla och att alla håller sig friska å krya. Här är vi friska ialla fall. Peppar peppar.

Ha det gött

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå fyfan, det där med ryggen lät ju inte skönt:/! Hoppas det ger med sig. Kram /lillan