2011-10-22

Jag har kommit fram till att det är nyttigt att alltid ha nått att göra,för då hinner man inte fundera över andras liv å vad dom gör å inte gör.
Är urless på människor som inte kan ta hand om sig själva utan måste hitta fel överallt annars.
Känner bara att jag vill leva mitt liv, och ingen behöver fundera över det. Och gör någon det så kan den säga det på en gång, jag är inte sen med att ge ett ärligt svar. Jag kan ju ändå inte ljuga så..... då var det löst.

Och nej, det är inget speciellt som har hänt, mer än att jag har haft 1,5 helt själv utan något att göra, då har man tid att tänka. Men jag gillar inte att tänka, blir arg å börjar överanalysera saker.

Känner mig rätt seg just nu, men kan bero på att jag inte gjort någe på 1,5h, men måste verkligen lära mig att slappna av. Jag lovar att rita ett kors i taket den helgen jag inte träffar barnen från fred till söndag. Som det är nu så träffar jag ju dem på lördagsdagen å söndagen kommer dom hem tidigt. Men det e mitt val, ingen annans.

Åhhh jag önskar jag kunde få lite mer tid på jobbet... Alltså gå upp lite i ´tid, jag klarar mig men det skulle hjälpa till en del. Men jag är glad att jag har det jobbet, det är det viktigaste för mig.

Usch vad mycket det blev nu. Nehe, vad göra, 2h kvar tills tjejerna kommer... Ialla fall en av dem:P

Inga kommentarer: