2011-10-10

Ingen vanlig dag.

Har idag nätshopat en ny mp3 spelare till mig, har behövt det lääääänge :) så nu äntligen är den köpt :) Men får väl vänta några dagar på att den kommer hem, får ha tillgodo med min gamla så länge :) Har handlat ett par nya hörlurar åxå men det gjorde jag igår :)

Har haft en mindre bra dag på jobbet idag. Vissa dagar är ju bara så.

Imorgon ska jag till tandis, det känns inte speciellt roligt men det eju nått jag måste göra.

Är bortbjudna på mat idag, det e ju alltid trevligt. Dock känner jag att jag är trött idag.
Theo sa imorse: Alltid när jag ska gå upp, känns det som jag nyss somnat :) Precis som mor sin då!! Alltid morgontrött.

Hoppas allt e fin fint med er andra. Sköt om er och ha en forsatt trevlig måndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas morgondagen blir bättre kram Emma