2011-10-02

Söndag... Jobbade några timmar igår då vi hade öppet hus, men antar vi får göra om allt då det inte kom så många. Men det gör inget, det slog mig i bilen häromdagen att detta är ett jobb som jag ser fram emot att jobba på när jag åker till jobbet på mornarna, det enda som är är att jag är så förbannat kvällstrött och morgontrött. Appropå det så ska jag i´väg med jobbet på onsd å det kommer bli sent så lär ju inte vara så pigg på torsd, men vad gör det. Alla är så trevliga på jobbet :) Idag är det grillning med Theos klass så vi ska dit en stund. Sen blir det fika med niklas mor. Bosse är i stan å hälsar på åxå. Firade Monica som vart 60 i fredags igår. Det var trevligt men Theo vart lite ledsen å medtagen där (det är en lång historia) Jag trode han var sjuk först. Nu är barnen ute å leker med Sina vänner, man har dom knappt inte inne nu för tiden, men det gör inget, för det behöver både dom å jag :) Snart en ny arbetsvecka, sen är det strängnäsmarknaden. Å vad det gäller mig så snurrar mina tankar i huvudet hela tiden fram å tillbax, men en sak är säker, det är helt underbart att äntligen ha ett eget jobb, när/om jag får fast så ska jag fira, jag ska FIRA ordentligt!!! Första gången i mitt liv som jag isåfall får ett fast jobb. Det kan inte bli så mycket bättre när man hela tiden har haft vikariat, äntligen är det min tur!!!! Fast det är ju xa 5 månader kvar tills dess, eftersom jag har en provanställning på 6mån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jobbet passar dig alldeles utmärkt:D Kläderna med:) Kram/Lillan

Anonym sa...

Du klarar det här Tove.. Kroppen är jätte trött ibörjan av ett nytt jobb.. Det är bara att kämpa på.. :D
DU klarar det här..