2011-11-28

Allt man har....

Tänk att jag i ena stunden hade allt, eller det beror på hur man ser det.

Det är så lätt att ha allt å sen förlora det.

Som tex

jobb, först hade jag det, sen hade jag det inte
Familj, först hade jag en "normal" familj, nu har jag det inte
Pengar, ja ialla fall mer än jag har nu
ett liv, ja ialla fall mer ett liv än vad jag har nu.

Det går så snabbt, sen säger det bara svisch. Det behöver inte vara något negativt, men tänk på det ni allihopa som har allt. Man kanske inte ska gapa efter mer. Jag har nått botten nu, eller det känns lite som så.

Men jag har två underbara barn, ett jobb på g (visserligen inte tillräckligt med tid) och jag har min familj och mina fina vänner.

__________________________________________________________________________


I söndags fick mina fina feber, båda två, så det vart vabb för mig, men ingen feber har syns till idag så iimorgon blir det dagis och skola igen, å jobb för mig... wohoo.
Theo ska till ellen imorgon efter skolan, måste bara komma ihåg det, för nu för tiden glömmer jag bort det mesta.

Hade ju tecknat ett nytt avtal angående elen men har inte fått räkning på det nya stället, trode det skulle komma denna månad men det har det inte gjort. Försökte komma på vad dom hette, men har inga papper eller mejl på att jag tecknat avtalet. Jag fick skämmas å ringa Sevab istället. Men dom visste vilka det var så nu har jag löst det :) Puh, tänk att vara utan el.. inte roligt.

Har alla julklapparna kvar att handla (inte till mina barn) men övriga. Men får snällt vänta till decemberlönen, så jag kommer vara en av idioterna som handlar i sista min. Hehehe

Ne nu fick jag tele

Inga kommentarer: