2011-11-24

Full rulle

Har en glad nyhet, eller för mig iaf.
Ska börja jobba 6h dagar nu, men bara fram tills 23dec, men ändå :)
Kanske blir lite skillnaden i plånboken.

Annars känns det som om vardagen rullar på, man har sina duster med sina barn, vissa dagar är bättre än andra, och vissa dagar är kanoners, En sak är säker, jag har kommit barnen närmre sen niklas flyttade å tänk vad dom är underbara. Dom har så underbara tankar å roliga kommentarer å dom tänker så mycket på allt möjligt. Vi skrattar å vi skriker, vi gråter och vi pussas. Tänk vad livet kan vara lustigt ibland. Min kärlek till barnen är oändlig. Och det bästa med dom är att dom är dom.

I helgen ska vi till eskilstuna med Tina å my :) Måste köpa pysselgrejer till jobbet, fanns inte allt här i strängnäs.
Vill hitta en fin topp eller något tills julmiddagen med jobbet.

Jobbet rullar på, jag är verkligen en allt i allo :)
Men det är mycket nu, väldigt mycket, så det var skönt med ett par timmar till.

Jag då? Ja du... vart ska man börja? haha. Jag mår inte sådär jättebra varken psykiskt eller fysiskt, men det bästa är att faktiskt strunta i det å låta dagarna gå, för det är det bästa. Man kan sova istället för att tänka. Jag tar avstånd från folk och känner att det är ganska skönt. Jag orkar inte höra att jag ska göra si eller så, för det är ingen som är i min situation.
Fysiskt så är det nått som inte stämmer riktigt, men det kommer nog märkas.

Sköt om er allesammans. Pöss på er.

Inga kommentarer: