2011-11-20

Har varit barnfri hela helgen.
Har träffat ungarna 1h på lördagen, inget mer.

I fredags tog jag det lugnt å tjuvkikade på två avsnitt av desperate housewives, somnar ändå alltid till det. I lördags cyklade jag med mamma i skogen i ca 1:30h. Sen åkte jag hem å vilade, vidare för att hälsa på tina å lol. Sen åkte jag till mamma å åt lite mat, sen vidare till fia för att se hennes nya lya.
Sen var jag trött å gick å la mig.
Idag är det söndag, har inte gjort någe förutom sovit. men kan fan inet sova längre än till halv nio, men låt å drog mig ialla fall. Har storstädat badrummmet, men tänkte forsätta städa när barnen kommer hem :) Dom behöver städa sina rum.

Nu ska jag sätta mig ner å spela lite tror jag. Det återstår väl att se. Tror barnen kommer hem vid tolv, vet inte har inte pratat med Niklas.

Sköt om er allesammans.

Inga kommentarer: