2011-11-13

poker

Hade sjukt kul igår kväll, Lillan vart fuller å emma med tror jag.
Det som skulle vara en nykter kväll för min del vart en onykter kväll, men alldeles lagom, hade gärna stannat ett tag till men barnen skulle tas hand om på morgonen å skjutsen väntade tidigt.
Det är alltid trevligt/roligt hos Liza. längtar till nästa gång, då ska jag fixa privat chaffis ;) Nån som är sugen på att ställa upp?

Idag är det fars dag, har firat barnens pappa nyss, ska snart över till min far.
Tycker det är lite tramsigt med fars dag, men men. Man kan väl uppskatta pappor å mammor utan att det är någon speciell dag.

Ska börja sex halva veckan minst nu på jobbet, eftersom han som städar fortfarande är sjuk.

Idag är jag trött, men ej bakis, drack inte så mycket, men tillräckligt mycket för att det skulle snurra till, alldeles sådär lagom.

Sköt om er allesammans!

Inga kommentarer: