2011-11-01

Summan av dagen

det vart tuna busland. Och jag är så trött... Så trött... ska snart sova mig. Sessan sover hos mormor och jag å theo är ensamma hemma.

Imorgon blir det fritids för honom å Ronja får vara ledig. Hon var helt slut efter tuna busland eller vad det nu heter.

Själv fick jag huvudvärk å tog den där tabletten. Satan i gatan, den e ju lika effektiv som sprutan om inte mer, men nu är jag trött (tråkig bieffekt)

Har haft en ok dag på jobbet, och en ok dag hemma. Imorgon vill jag bara vara. Men det blir lunch hos mamma först innan jag hämtar theo halv två sen blir det vila för hela slanten.

Det var något jag skulle skriva men minns inte alls. Jo...
Imorse när jag vaknade så slutade toaletten funka, den bara spolade vatten å knappen gick inte att trycka ner. Jag ringde ssab men ingen har kommit å fixat det *arg* Bad niklas kolla på det på efm det visade sig att Ronja hade lagt en kam i toaletten där vattnet ligger (under spolknappen) konstigt den inte funkade, dessutom var det tur att ingen kom hit från ssab det hade blivit lite pinsamt, tur att dom är sega ibland ialla fall, den enda gången man kan uppskatta det.

Sköt om er.

Inga kommentarer: