2011-12-08

Tankar

ont i huvudet. dålig start på morgonen. Tjuriga barn, trötta, snoriga hesa och med halsont
På onsdag är det julbord med jobbet. tur man kan andas emellan ;)

.. imorgon vankas det disco för min stora kille. på lördag är det pysseldag hos morfar och Monica. på söndag firar vi mig lite i förskott.

Känns som att hur jag än uttrycker mig eller hur jag än gör så blir det fel. Folk tar avstånd och struntar i allt helt.
Förstår inte riktigt vad det är jag har gjort, å tankarna snurrar men jag blir inte klokare för det. Något är det väl uppenbarligen som är fel på mig. Jobbigt bara när folk inte kan säga det till mig utan tar avstånd i stället.
Men sånt är livet, man får gå vidare.

vissa är tydligen inte värda att lägga nrj på. Å då får jag väl låta bli att göra det.

Inga kommentarer: