2012-01-14

Skylanders

Jupp idag vart vi ägare till det, å jag kan inte vänta tills jag får testa det, det verkar superskoj. Barnen samsas och spelar tillsammans, byter gubbar och förundras. Det vart till vårat ps3 för spelet till wii:et fanns inte att få tag på i sverige. Men det gör inget, både Niklas å morfar har ju ps3 så då kan dom släpa på det om dom vill.


Har inte gjort ett skit i dag förutom att inhandla det. Å inte ska jag göra nått heller. Ska hänga lite tvätt, skriva lite brev. Men inget annat. Kanske blir lite spel ikväll..
Snart är det dags för hemmagjord pizza som vi har bakat å donat å valt ingridienser till.

Händer inget spec ikväll heller, inte vad jag vet iaf. Känner mig rätt trött, men kan bero på att vi inte gjort något.

eller jo förresten, vi har ju fikat med Malin å hennes barn.

Sköt om er allesammans, för det ska jag.

Inga kommentarer: