2012-01-14

Blogga lite kanske?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det blir säkert bra.

Har träffat Lillan idag, mycket trevligt, det blir alldeles för sällan.
Det är så mycket jag vill göra, men så mycket jag inte kan göra just nu, men det hoppas jag ska ändras.
Livet ter sig faktiskt som jag vill numera. Det känns äntligen som om jag är någon som om jag åxå har en mening och som om jag faktiskt betyder nått för folk.
Det har tagit många år att få ett fast jobb och nu är jag såååå nära.

Det ska bli helt underbart att äntligen ha ett jobb som är mitt, bara mitt. Inget vikariat, inget tillfälligt, inget timjobb. Äntligen.

Den dagen jag får fast jobb ska jag fira, å det ska bli ordentligt. Kanske en utång med tjejerna? Den som lever får se.

Jag måste försöka ta mig till motala någon månad framöver åxå å kolla hur brorsan med hans familj har det, det skulle vara nice, gillar dock inte tanken på att sitta å köra själv dit, men jag måste ju så....

Sköt om er allesammans, för det ska jag. Pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja va skönt att livet ordnar sig åt rätt håll för dig, det är du verkligen värd:)
Blev avbruten igår när jag skulle säga att du var verkligen fin i håret igår! Kram Lillan