2012-02-28

Öppnat bloggen igen

Ikväll är ingen bra kväll. Har många tankar och känner mig inte glad någonstans, det gör ont i hjärtat och tankarna far.
Jag orkar inte mer, vet inte vad jag ska göra, hur jag ska lösa detta. För er kan mitt problem verka litet, men för mig är det bland det tuffaste jag varit med om, för detta är bland dom viktigaste besluten jag någonsin i mitt liv kommer att ta och detta kan och kommer att påverka alldeles för mycket. Går det bra kommer det bara bra ur det, men går det dåligt kan jag ha förstört allt för all framtid.

Jag har ingen att prata med om detta. Inte mina allra allra innersta tankar, vet inte om jag ens vet själv, eller det gör jag, inerst inne. Men jag måste få ut det, till rätt person vid rätt tillfälle, jag måste stå på mig och göra något bra av detta, Så här får det inte forsätta.
Bara jag gör rätt!!!




Sätter punkt där, har alldeles för ont i magen och orkar inte tänka mer nu, måste be om hjälp.

Sköt om er

Inga kommentarer: