2012-02-29

Tandläkaren, jobbet, träning mm

Just det. Ronja var hos tandläkaren i månd tror jag det var, nemas problemas där.
Imorgon så återgår jag till min normala arbetstid och det ska faktiskt bli skönt. Skönt att få hinna med mig själv å mina barn, men främst mina barn.
Träningen då? Jo, inte var jag så jättemotiverad idag, men jag tänker inte ge upp. Jag åkte å tränade å det var jobbigare än nånsin kände jag, men jag gjorde det ändå! Måste säga att dom i receptionen är supertrevliga.

Nästa fredag har jag tagit ledigt för att få vara med min kära son och sen min kära dotter för att få följa med till skolan och dagis.
Ska lägga in om semester på påsklovet åxå å så tar jag bara 3 veckor i sommar.

Fortfarande en hel del tankar, men jag måste stanna upp, andas, ta mig tid, ge tid, prata, analysera och till sist göra det bästa av situationen. Det här måste gå vägen. Och på rätt sätt!!
Nu är det jag som ändrar fokus å prio, allt är inte som det ser ut.
Sköt om er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att få läsa din blogg igen! Kämpa på med träningen det ger sig snart! Ha det bra kram emma