2012-03-12

Batterier

Jaha, så var det måndag. Är ledig idag, eller föräldrarledig. Syrran kommer snart hit med Finisen My. Sen ska hon passa barnen en stund då jag ska till läkaren, sen vet jag inte vad vi ska hitta på.

Något luktar skunk i köket, så det måste jag ta reda på.
Kanske städa klart på baksidan, träna och gå ner till bibloteket, får se. som sagt så är min nrj slut, denna helgen gjorde att jag kunde ladda batterierna lite grann, men det känns som om mina batteri är slut, det går inte att ladda dem längre...
Men har fått en del råd med hur jag ska lösa det.

Nog pratat om det.
Just det, kanske får sällskap av lillie idag åxå :) Om inte Casper är för sjuk för det.

Längtar lite tills jobbet så dagarna kan gå lite fortfare, jag längtar inte till att gå upp på morgonen men till att ha nått att göra å nått annat at tänka på.

Hoppas allt är bra med er där ute.

Pöss på er allesammans. Solen lyser, ta hand om er <3

Inga kommentarer: