2012-03-12

Frisk

Jupp, ialla fall Fysiskt ;)
Eller så gott som, fortfarande lite högt blodtryck men ingen fara än så länge. Ska tillbax om 1 år ungefär.
Fick väga mig :( Ogilla... haha. Dessutom är jag inte så lång som jag trode, var visst bara 1,66, men det är bättre än 1,64 som jag trott fram tills för två månader sen :) hahaha.

Har varit ute i vårsolen med Casper, Lillie, Tina My och mina små busungar.

Ikväll blir det träning på schemat. Mot barnens viljor, men man kan inte gilla allt? Eller?


känner mig så otroligt ensam och tycker att det är tråkigt att vara ledig, vill jobba å träffa folk, tur syrran å Lillie kikade förbi en stund :) Ikväll blir det säkert sängen ganska tidigt eftersom det blir relativt sen träning (för barnens del) Men men.

Nehe nu skiter jag i detta.. kanske skulle städa lite på baksidan!

Inga kommentarer: