2012-03-18

Idag är det dags...

Dags för att ta itu med städningen. Känner mig ändå krasslig, bränns i halsen, kanske kan bero på att jag tjuvrökte igår. Men oavsett så känner jag mig inte så jättepigg.

Har ialla fall storstädat Ronjas rum å även möblerat om det lite grann. Theo ville att jag skulle ge mig på hans rum, men vet inte om jag orkar..

Ska bädda rent å tvätta lite nu.

saknar min Zelda. Hon har varit borta över 3 dygn nu, hoppas hon bara hittat en kille eller har otroligt roligt ute. Men jag vill att hon ska komma hit!! :)


Å inget mocca kaffe har jag heller...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag pysslar också med städning, hemmet har kusligt behov av dammning:/ Booorring! Vad sysslar Zelda med?! Hmm och inte kan hon berätta heller när hon kommer tillbaka! Ha en fortsatt trevlig söndag/Kram Lillan...