2012-03-20

Jag vill inte vara jag längre.

Jag har insett att det enda jag gör hela dagarna är att fly. Fly från mig och livet och verkligheten.
Istället för att ta till vara på tiden försöker jag få tiden att gå, gå så fort som möjligt.

Jag vill inte fly, jag vill leva som alla andra, som om varje dag var den sista. men istället hoppas jag att varje dag är den sista. Kanske inte riktigt så allvarligt men nästan. Jag håller skenet uppe och jag lyckas bra. Men jag faller snart, å jag kommer falla så jävla hårt. Ångesten tar knäcken på mig.

nu ska jag sova, för det behöver jag

Ja jag ska rycka upp mig, det här är mitt klotterplank å jag behöver skriva i den.

jag älskar er alla i min omgivning och jag vet att jag inte är perfekt och att jag är jobbig å gnällig och förlåt för allt.

2 kommentarer:

Malin sa...

Du är du Tove och vi gillar dig för den du är! Och när du faller har du oss alla som håller emot och minskar smällen. Sov gott, imorgon är en annan dag! Kram

solvsjo sa...

Be inte om ursäkt,, jag är så stolt över hur du kämpar på just nu! Önskar dig att du får ro och lugn och att du vill stanna kvar varje minut, men jag känner igen mig så mycket det kunde vara jag! Kraam