2012-03-21

Solat å tränat idag iaf... Är fortfarande väldigt förkyld och mår inte så där tipp topp, men det känns som om jag inte orkar vänta ut denna förkylning.

Ska straxt gå å lägga mig, måste bara varva ner.

Det är jobbigt att hålla skenet uppe, men nu ska jag jobba på att inte må dåligt och leva i nuet och vara mer närvarande fysiskt och psykiskt för mig å mina barns skull. Och självklart för alla andras skull.

Är så glad över att jag trivs så otroligt bra på jobbet iaf :) Där har jag min frizon just nu.

Imorgon är det torsd. Sista kvällen med mina små, sen får jag inte träffa dom förrens på sönd, på gott och ont. Men imorgon vill jag göra nått med eller för mina barn. Dock kom jag på att jag ska jobba över lite imorgon, men det finns tid över ändå.

Idag känns mina problem inte så stora ialla fall, för det finns sjukt många som har det värre. Och som aldrig klagar, å jag klagat jämt i min blogg :P

Men det tåls att trycka på igen. Mitt liv är kanon, kan inte begära mer av det, men jag måste acceptera att livet inte är mer än så här och jag måste anpassa mig till livet, för livet anpassar sig inte till mig :)
Å det är mitt mål nu.

Pöss på er som fortfarande orkar läsa bloggen.

Är otroligt glad över mitt jobb, mina vänner, mina barn, min familj och alla i min närhet. Tack för att alla finns :)

Inga kommentarer: