2012-04-15

Idag känner vi alla oss så trötta.

Men den här veckan har varit välbehövlig för Theo å mig, bråk skrik gråt, för att senare gå över till en mer lugn å sund relation.. Han har varit toppen på alla sätt å vis dom sista dagarna, även om vissa tendenser kommit tillbax så har han ändå lugnat sig å sansat sig å förstått att jag inte kan rå för allt.
Självklart har jag åxå ändrat mig en del och vi båda kämpar för att få en relativt lugn´och bra vardag tillsammans.

Sista dagen sen rullar allt på som vanligt igen, har fasktiskt saknat jobbet även om jag dom sista dagarana njutit av våran ledighet.

Måste försöka komma iväg tre gånger på träningen nästa vecka, Får se hur det går med den saken.
Det är inte alltid så lätt att få tiden å orken att räcka hela vägen fram faktiskt.

Inga kommentarer: