2012-04-14

Önskar att jag kunde ta lite smärta. Och göra allt bra igen. Men vissa saker kan man inte rå för. Och ibland känner jag att jag önskar att man inte hade sånt samvete å sån empati som man har.
Men nu är jag sån och även om jag inte borde känna mig ledsen så gör jag det, jag har gjort illa någon ordentligt men utan avsikt.
Hoppas tiden får allt att läka. För det är bara det man kan hoppas på. Är glad att jag tog itu med det nu ialla fall. För min och för dens skull.

Annars har jag haft två fullspäckade dagar. Underbart. Tove börjar komma tillbaka å det är så skönt att få vara jag igen. Jag ska försöka spendera mer tid ute med barnen, det är prio ett.
Barnen måste få må bra och jag mår bra av sol vind och frisk luft och trevliga grannar :)

Ikväll ska Theo sova hos Ellen och jag å Ronja blir solo. Blir soffäng :) Ska kolla om jag hittar nån rolig animerad film eller nått :)

Sköt om er alla.

Inga kommentarer: