2012-04-04

Jag har haft en toppendag /igår.

Fick jobba över lite, men höra mycket positiva saker på jobbet, sen vart det mat med min far som kom över spontant, mycket trevligt. Sen träning (har träningsvärk idag) men shit happends. Idag blir det förhoppningsvis tvättstugan och sen träning ikväll igen. Har lyckats gått ner nästan 3 kilo, sen vart dem sitter det vet jag inte, eller satt :P hahaha.
Hoppas det håller i sig. Annars är det väl bara vätska. Men har lite svårt att äta nu för tiden och det är jag tacksam över ;)

Idag är jag trött. Sååå trött. brukar inte var såhär trött som jag är idag. Men det ger sig åxå.

Tänkte jag skulle försöka hinna med att sola idag, men tror att jag kan glömma det. Niklas fyller år idag så ska försöka komma dit med barnen så dom får gratta honom. Men vet inte om jag hinner det.

Mycket blir det MEN det är såhär det ska vara. Fullspäckade dagar är underbara!!!

Inga kommentarer: