2012-04-10

Jag kan inte sluta tänka på hur mycket mina vänner betyder för mig och hur mycket jag älskar dem. Jag älskar er alla å alla ni ger mig så mycket energi. Ingen glömd och ingen nämnd för ni alla fyller en bit av mitt hjärta å jag är så otroligt glad över att ha er i mitt liv och över att ni orkar med mig efter alla dessa år. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna det. NI ÄR BÄST!!! TACK Å Tina, du är inräknad här ;) Känner mig glad idag, trots att dagen inte började så bra. Men ikväll är jag glad å lycklig. Å det är så förbannat skönt att få känna mig så glad och lycklig om så bara för en kväll!!! Oj vad sentimentalt allt blev :) Alla pusselbitar håller på att läggas ihop och jag njuter av varje sekund. Eller nästan,bortsett från sex års trotsen som kommit till mitt hem ;) Men med allas hjälp så kommer jag ta mig ur detta åxå!! Nu måste jag börja planera för någon rolig fest framöver :) Ganska snart faktiskt så bered er på att skaffa barnvakter ;)

Inga kommentarer: