2012-05-30

Jag har ont i halsen och ont i örat, Ronja har feber igen å har jätteont i halsen igen :( Niklas tar henne å Theo idag så jag kan jobba... Tack å lov, Som sagt det har blivit mycket vab för mig....

Än så länge är jag inte sjuk å jag vägrar vara hemma i onödan så det blir till att jobba idag trots pyttelite sömn och en värkande hals å öra...

Idag kommer finaste till jobbet <3 (Malin)

Saknar Lillan åxå :( Men hon kommer väl hem snart å så saknar jag lilla Emmis, men henne hann jag ialla fall se i fem min. Men det kommer fler tillfällen.

Vet ni idag är en såndär dag där jag nästan skulle kunna döda för en cigg....

Jag känner mig inte på topphumör idag kan man säga, för mycket omkring mig, men ska ändå vara glad över att N börjar skärpa till sig å ta barnen med, man är ju ändå två st om barnen även om man kunnat trott att man varit ensam om dom ett tag.

Det finns inget ont som inte för nått gott med sig å så är det.

Inga kommentarer: