2012-05-30

Idag är ingen bra dag... Men det är ändå ok

Och dagen vart ju inte direkt bättre....
Pissdag på jobbet, pissdag överhuvudtaget. Ont i halsen ont i örat ont i nacken och ont i ryggen, ledsen gråtfärdig å arg. Tänk... jag har haft så många toppendagar, men idag orkar jag inte, idag är jag inte stark, men det är OK. Vill bara ha sällskap och skratta. Men inser att denna dag kommer bli ensam å tråkig. Men det gör inget, får ta ett bad, laga mat, städa och försöka sysselsätta mig på bästa sätt. Brukar inte ha problem med det.

Kommer ju ingenstans direkt då ronja fortfarande är sjuk. Har tagit mer prover på henne på jobbet å väntar på svar tills på fredag får se om hon får en annan medicin.

Känner mig helt övergiven fast jag inte är det. Hur kan man känna sig ensam när det är det sista man egentligen är?
Nåja, denna dag är snart slut å inget kan bli bättre.... eller jo jag menar att allt kan blir bättre.... Haha.

Hoppas ni andra har en underbar dag och imorgon ska jag vara glädjen själv.. hoppas jag.

Sköt om er allesammans :)




1 kommentar:

solvsjo sa...

Hej min underbara Tove! Du och jag brukar ju ha en likandan dag då och då och idag är tydligen en sådan. llt är dystert,,, men jag tänker att det är OK Tove att inte alltid vara på topp du har varit det lääänge nu och måste ju få ha en dag då inte allt är toppen. Hoppas att dagen gick över fort som f-n och att morgondagen blir bättre. Stor kram E