2012-09-28

Livet är bra konstigt ibland... Sover fortfarande dåligt, är vaken några timmar på natten, vaknar å kan inte somna om, panik och svårt att andas.... tänker men ändock på inget spec. Det är tuffare än man tror att vara ensamstående och försöka få vardagen att funka ekonomiskt och orkesmässigt. För mycket hela tide och för lite hela tiden, det känns som om det aldrig är bra.

I helgen ska vi till e.tuna å bada sen blir det nog lugnt. Vet inte riktigt vad vi ska göra, måste försöka hitta en present till monica som fyller år på söndag.

Börjar få panik över att jag aldrig mår bättre.

Trodde mina barn skulle till N denna vecka som kommer, men jag har tydligen tagit alldeles fel på tiden.. så dom ska dit nästa vecka. Tänk så fel det kan bli, hade tänkt att träna, ska dessutom jobba över 3 dagar och sen tänkte jag att jag skulle göra en smörgåstårta, men jobba över får jag göra ändå resten får jag hoppa. Men hade varit så skönt att få vila upp sig lite, men dom åker till N på fred iaf.

Trött är förnamnet och helt slut och utrmärglad känner jag mig... magen är konstig, sömnen är inte bra, när kan det få bli bra igen??!!

Inga kommentarer: