2012-10-23

Snart 14 dagar.. känner mig inte bättre. Helgen har varit hemsk. Riktigt jobbig faktiskt.
Jobbet känns jobbigt.

Jag känner mig mer sur och aggressiv än vad jag i normala fall är och det är inte kul. Taggarna utåt. Eller så håller jag bara på att lära mig att säga ifrån. Vet inte, men kul är det faktiskt inte.
Känner egentligen bara för att lägga mig ner å inte göra något alls. Hoppas det vänder snart för så här kan man inte ha det. Allt känns jobbigt, jag vill vara glad igen. Saknar ju Tove!

Jag är iaf glad att jag har så många fina <3 aldrig="aldrig" att="att" dem.="dem." den="den" det.="det." det="det" dom="dom" ger="ger" h="h" hade="hade" haft="haft" inte="inte" jag="jag" k="k" kan="kan" klara="klara" lv.="lv." men="men" mig.="mig." nda.="nda." nk="nk" nns="nns" nu="nu" om="om" orkat="orkat" r="r" resan="resan" runt="runt" s="s" sj="sj" ska="ska" som="som" t="t" v="v">
Onsd, torsd blir det träning, läkarbesök å bvc besök. Så nu blir det en slappdag idag.

Inga kommentarer: