2012-11-09

Fredag, å med den kommer helgen. Underbart!!
Trött är jag, trots att jag somnar som en gris vid 21-22... sover iof illa på natten, men inatt har jag nog sovit hela natten tror jag, jag har drömt massor med konstiga drömmar, men det beror nog på att jag har börjat tagit min medicin på kvällen istället.... Nåja.

Idag fyller fina Malin år :) Grattis... 30 år!! Herregud vad vi börjar bli gamla :)

Idag blir det nog fredagsmys hemma, Theos säng kommer idag så det blir väl ommöblering å dylikt ikväll.

Hände inget spec igår.. jobbade över å sen fick jag mat hos far min.
Sen vart det sängen för oss.

Har ev planerat in en liten resa med en god vän, ska bli skönt att slippa staden för en helg.... Å jag behöver inte tänka på pengarna heller...

Sköt om er allesammans!!

Inga kommentarer: