2012-11-08

Torsd...

Ibland ter sig livet konstigt.... Har en vän som är min bästa vän, när det inte är bra för mig är det inte det för henne heller, när saker händer i mitt liv händer det i hennes liv åxå. Det är lustigt hur vi kan ringa varandra å haft en lika bra dag eller en lika dålig dag.... Det är så skönt att få prata av sig med henne.

Igår tog jag ett viktigt bestlut. Det kommer bli några tuffa veckor men sen är jag på det igen.

Har även fått mer hjälp nu så ska nog klara av detta. Lustigt hur man kan gå från botten till ännu djupare botten, men allt är möljligt.

nu ligger fokus på mina fina barn och jul å allt som kommer därtill.

Imorgon kommer mina barns nya sängar, ska bli roligt för dem... då får dom nog lite mer plats hemma åxå.

Nu vill jag bara blicka framåt å ta en dag i taget å bli stark igen. Å vad det gäller killar så ska jag hålla mig så långt borta jag bara kan från dem. Orka.

Livet är skört, men det som inte dödar härdar.. är det inte så dom säger?

Fick en jättefin klocka av min mor igår. Jag behövde verkligen en ny.

På lördag ska jag sitta barnvakt åt finaste My :) Ska bli roligt!!

Inga kommentarer: