2012-11-01

Har mått lite sämre idag... vet inte vad det beror på. Men man kan kanske inte alltid må bra. Men har ju mått bra en vecka, men nu verkar det vända tillbaka...
Får väl ringa vc igen på måndag om det inte blir bättre.

Är barnfri, idag har jag varit hos M å T å fikat å sen städat. Väntar på mor som ska komma över.

Igår handlade vi på systemet det vart dyrt.. men det är det nog värt ;)

Känner mig lite småtrött å seg... inte på topp ialla fall....

Tur man har musiken som gör en glad iaf... åtminstonde lite bättre välmående :)

Finns det nått bättre än vänner? Tror inte det. Jag har så otroligt fina vänner å bra arbetskamrater.
Ibland undrar jag hur man klarar sig själv. Hur orkar man bara vara med sin familj å inte med några vänner.
Imorgon är det iaf fred, skönt :) Vet inte vad jag ska göra, men det blir nog bra i slutändan :)

 

Inga kommentarer: