2012-11-02

Livet är inte alltid...

Igår slog det mig....

Att jag bara gräver ett djupare å djupare hål, tillslut kanske jag inte kan ta mig upp.

Helgen är här och den välkommnar jag, ångesten kommer men jag får lära mig att hantera den och leva med den antar jag. Paniken sätter sig i magen och jag känner mig som ett nervvrak.

Tvåsamheten saknar jag emellanåt, men samtidigt har jag inte haft det bra i min relation med Niklas så för den delen uppskattar jag ensamheten, men ibland saknar man nån att bara att dela allt med.

Jag har mina små krypin som jag kan använda när jag känner att jag mår dåligt. Jag har min fina Emma jag kan ringa till och mina fina vänner Malin å Tor (Malin å Tor är som min familj)
Älskar att kunna ringa å bara sätta sig hos dom i 1 eller 2 timmar för att slippa känna sig sådär otroligt ensam. Har ingen lust att springa på krigen och dricka bara för att ha nått att göra en fredag eller lörd.... Så roligt är det inte.

Men imorgon blir det parta av....

Idag ska jag fika med finaste :) Love her :)

Ha nu en underbar helg allesammans.

Pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Min bästa vän!! Utan dig vore livet riktigt tråkigt just nu! Tänk att allt blev som det blev mellan oss, nu har vi en äkta och ärlig relation utan grubbel, men vi har ju en att tacka för detta =))Ser så fram, emot dagen med dig idag och alla andra kommer att bli så kul. Snart slutar jag och då drar jag till dig. Skönt att du tar tag i problemen och härdar ut, du klarar det, livet kommer att bli ännu ljusare OK!!!! Älskar dig stor kram Emma