2012-11-20

Igår var jag med om något som jag inte önskar att nån skulle få vara med om.
Det har etsats sig fast på mina näthinnor och spyorna sitter fortfarande i halsen, och det kommer nog ta ett tag innan det lägger sig. Jag skakar fortfarande sen igår och i mitt huvud snurrar många tankar.
Aptiten är inte hög och jag känner mig matt å trött.
Men idag är en ny dag och jag hoppas att allt suddas ut sakta men säkert.

Jag har även tagit ett beslut i mitt liv som kommer att göra livet lite lättare tror jag. Och jag hoppas att jag håller fast vid det.

Barnen är hos sin pappa och jag har en lugn vecka, meningen var att jag skulle träna igår men det gick inte igår, eftersom jag inte heller skulle vara sj. Åkte hem från M å T vid 18.. då gick jag å la mig, kastade i mig ett par insomningstabletter, men vaknade halva natten till å från. Trött är bara förnamnet å illamåendet åxå.

Hoppas ni andra har det bra, för idag kommer jag nog stänga av telefonen å bara vara... ligga i soffan å inte tänka...

Sköt om er

Inga kommentarer: