2009-03-10

Har precis lämnat mina barn på dagis..

Theo var så söt imorse, han frågade vad jag skulle göra idag: söka jobb sa jag.
Jag sa att det var svårt att få jobb.
Då svarar han:
Mamma om du vill kan jag följa med dig och söka jobb :-)

Så gullig :P

Ronja har varit på"gråthumör" idag.... jobbigt.

Ikväll ska jag mamma å Tina träna, känns inte så lockandes just nu, men nånstans ska man väl börja..... 1h pass, å jag blir säkert helt slut efter 15 min. hahaha.

Igår kollade jag på city akuten, med lite avbrott (telefonsamtal) sen somnade jag till project runaway (MÅSTE DOM SÄNDA DET SÅ SENT) det e ju så bra program jue.....

Ska ev åka å bada imorgon eller på söndag med barnen... får se vad det blir, jag håller mig nog på land, känner mig så fet å ful så lika bra å behålla kläderna på :P

Emma kommer idag, ska bli kul å träffa henne igen, tiden går så fort med henne... alltid någe nytt som händer... :-)
Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva just nu...

Inga kommentarer: