2009-03-09

Jaha, nu har man varit hos läkaren. Jag hade brytningsfel, men det är nog sen jag är liten, jag skelar oxå, å det är sen jag var liten även om det blivit mer, hon tyckte att jag kompenserade ögat bra, å att glasögon inte skulle vara till så mycket hjälp.
Men jag skulle tillbax dit till en annan läkare som kanske kunde fixa glasögon till mig... hon skulle få hem några provglasögon.

Theo då??
Jo han hörde ganska bra, men det var lite otydligt på testet. Men han hade vätska bakom öronen å det gör att han inte hör bra vid bla förkylning, läkaren sa att en operation kanske var nödvändig, å att vi skulle kolla om han kune försöka tryckutjämna öronen innan, men eftersom vi har tyckt att han har haft dålig hörsel så länge, så blir det nog operation, det är lika illa att gå med det som att operera ungefär.. så i maj ska vi tillbax dit å kolla igen, å hoppas att han e lite förkyld :P Sen ska vi bestämma oss om det blir operation eller inte.
Som det var nu hade han vätska bakom båda öronen, vi skulle åxå kolla hur han sov, om han hade sömnapne å snarkade mycket, då kunde man skrapa lite där så det vart bättre när han ändå opereras....
Så det märks väl.

men eftersom theo hellre drar in eller ut, så är det nog svårt att få honom att blåsa ut, men vi ska göra vårat bästa... :-)

Pappa hade Ronja å det hade gått bra, jag å theo å niklas va på mcdonalds oxå mellan läkarbesöken, det var skönt att vara själv med theo, vad enkelt allt var :-) hehe

Bloggar mer sen, jag ska räkna med Theo-

Inga kommentarer: