2009-03-10

slagsmål

Fasiken, igår satt jag å nille å pratade om doktorn som theo fick, jag tyckte han var bra, men niklas vill ha den läkaren som Niklas alltid haft till theo...

Jag sa: är det min läkare oxå?
ni vet väl vid det här laget hur bra mitt minne är "NOT"
Ja sa han, kommer du inte ihåg när du spräckte trummhinnan??
Jag sa. VA?? hur lyckades jag med det, var vi tillsammns då?
han svarade: När du å Mini slogs spräckte hon din trummhinna..

Där vart det en AHA upplevelse för mig, jag hade totalt glömt bort det.
jag kommer ihåg att jag å Lillie har slagits, men inte mini, å det var ju ännu väre slagsmål, eftersom hennes kille höll fast mig så hon kunde slå mig, men jag har glömt å förlåtit det.


Inte bra å ha så dåligt minne/det är faktiskt ganska irriterande.. eller ganska MYCKET irriterande, tänk vad mycket folk kan göra mot mig utan att jag kommer ihåg det 1 år senare, jag kommer ju alltid förlåta alla efterom jag ändå glömmer.

Inga kommentarer: