2009-10-07

jahapp.. tid den 30... men det e ju en tid ialla fall-

har ringt min chef, mer hjälp kan han inte fixa, å den hjälp jag har får ialla fall jobba imorgon, annars visste han inte, jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Jobbet måste bli gjort å gissa vem som får göra det? jo jag.. får väl jobba över imorgon.. frågan är om dagis godkänner det... jag vet inte hur jag ska bära mig åt annars, å det spelar ingen roll om jag jobbar över imorgon, för klar blir jag inte, det e mycket att göra..

Jaja, det e bara å bita i det sura äpplet....

jag å lillie var på väg ner för att sola, å gissa vad, ingen kö, rycker i handtaget å det är låst.
På rutan satt det en skylt: ur funktion.. Bläääää

Så det var bara å åka hem...

barnen ska snart nattas...

Inga kommentarer: