2009-10-08

Riskzonen..

Jupp ronja ligger visst i riskzonen för svininfluensan.. där ser man. det måste vara för att hon haft/har astman..

Men tror inte jag kommer vaccinera henne ialla fall, för den sär såkallade astman har hon inte lidit av sen hon var runt året..

Men vi får väl se.

Har jobbat över idag på jobbet, fick ingen hjälp men däremot så fick jag veta mer exakt vad jag ska göra, å än så länge var det inte så mycket, för jag börjar med butiken sen lagret. så det känns ialla fall skönt..

Förresten Emma, vad duktig du är som slutat röka, har glömt bort att säga det :-)
Så säger det här.

Väntar på att vc ska ringa igen.. ronja har fått fler prickar nu å dom ser värre ut än dom gjort tidigare. Så nu måste dom väl ändå sätta in antibiotika.. vet inte vad vi ska göra annars, annars måste ju jag vara hemma med henne säkert en vecka minst å det e ju lååååång tid.

Inga kommentarer: