2012-06-07

Idag har jag massor att ta itu med å lösa. Och jag vet, allt kommer lösa sig till det bästa. Men jag orkar inte ta vägen dit riktigt..........

Men jag ska rycka upp mig, börja om och bara gört

Det är helt slut på respekt och helt slut på snällhet. För det har jag varit alldeles för mycket, Hårt mot hårt och det är du som valt detta.
Glöm aldrig det.


Mina barn kommer hem idag <3 Så underbart!! Saknar dom sååå mycket å har varit alldeles förtvivlad över saker som hänt denna vecka. Ska blir så undebart att bara få prata med dem, laga mat åt dem, skratta med dem, skrika åt dem ;;) Pussa på dem, krama dem :) Jag vill bara att arbetsdagen ska ta slut nu så jag kan få träffa dem. Men som sagt, först lite att stå i.


TACK ALLA NI SOM ORKAR HÖRA MIG VAR EVIGA DAG!! Tack för allt stöd och för all omtanke. ÄLskar er otroligt mycket <3

Inga kommentarer: